در حال بارگذاری
مدیر عامل شرکت برق استان:

ادارات استان موظف به کاهش مصرف برق هستند

شماره خبر : 1685 - https://asreatrak.ir/short/NK6rm

مدیر عامل شرکت برق استان گفت: ادارات و بانک‌های خراسان شمالی موظف به کاهش مصرف برق خود هستند و همکاری خود را تا پایان فصل تابستان ادامه دهند.

حسن چاهی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» با بیان اینکه طبق گفته سازمان هواشناسی هوا گرم در کشور ماندگاری دارد، اظهار کرد: متاسفانه در چند روز گذشته استفاده از برق افزایش داشته است. 

وی افزود: از مشترکان برق خراسان شمالی به جهت حفظ شبکه برق استان و جلوگیری از قطعی برق همچنین استفاده هم‌استانی‌ها ازنعمت برق، خواهشمندیم مصرف برق خود را تا  ۱۵ درصد کاهش دهند.

مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی در مورد راهکارهای مصرف بهینه استفاده از برق، گفت: قرار دادن دمای کولر گازی برروی ۲۵ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی می‌تواند در کاهش مصرف برق کمک‌کننده باشد.

چاهی با بیان اینکه بعضی از ادارات استان از مولدهای خودتامین برق استفاده نمی‌کنند، افزود: اطلاع‌رسانی بسیاری در مورد کاهش۳۰ درصدی در ساعات پیک در ادارات استان شده است، اما بعضی از این دستگاه‌ها همکاری لازم را انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها موظف به رعایت کاهش مصرف برق ۳۰ درصدی هستند، ادامه داد: شرکت برق استان برای جلوگیری از قطعی برق در استان، برق این ادارات را قطع خواهد کرد. 

انتهای خبر/د

0 نظر

ارسال نظرات